За нас

Мисия и ценностите на Кам Академия
Чрез единствената в България академия за професионална квалификация на Мениджъри Ключови Клиенти, ние се стремим да подготвим участниците за реалните ситуации от бизнеса, с които е изпълнено ежедневието на всяка търговска организация.
Залагаме на практикуване на наученото, реални търговски казуси и лектори от международни компании.
Целта ни е да подготвим Мениджърите Ключови Клиенти как да изградят успешни взаимоотношения с най-значимите клиенти на компанията, да разбират вътрешнофирмените процеси и да водят преговори на високо ниво.
Партньорството ни с международни компании и лектори-практици осигурява жива връзка с бизнеса, възможности за практикуване на наученото, стажове и съдействие при наемане на работа.
- Иновативен подход и практическа насоченост
- Пълни и частични стипендии
- Съдействие при намиране на работа
Над 60% от приходите от продажби на една компания се реализират чрез Ключовите й клиенти. Това прави ролята на Мениджъра Ключови Клиенти не само много отговорна, но и високо ценена от компаниите. Управлението на Ключовите клиенти е най-комплексното и най-търсеното търговско умение, а компаниите ясно осъзнават, че от хората на тази роля зависят устойчивите клиентски взаимоотношения.


Участниците преминават през 12 теми, организирани в 12 еднодневни модула. Чрез лекции на живо, видеа, ролеви игри и решаване на казуси, се симулират реални ситуации от ежедневието на Мениджъра Ключови Клиенти. Всеки модул завършва с предаването и оценяването на индивидуална проектна работа, която гарантира усвояването на необходимите знания по всяка от 12-те теми на Академията.
Над 60% от приходите от продажби на една компания се реализират чрез Ключовите й клиенти. Това прави ролята на Мениджъра Ключови Клиенти не само много отговорна, но и високо ценена от компаниите. Управлението на Ключовите клиенти е най-комплексното и най-търсеното търговско умение, а компаниите ясно осъзнават, че от хората на тази роля зависят устойчивите клиентски взаимоотношения.


Участниците преминават през 12 теми, организирани в 12 еднодневни модула. Чрез лекции на живо, видеа, ролеви игри и решаване на казуси, се симулират реални ситуации от ежедневието на Мениджъра Ключови Клиенти. Всеки модул завършва с предаването и оценяването на индивидуална проектна работа, която гарантира усвояването на необходимите знания по всяка от 12-те теми на Академията.
Над 60% от приходите от продажби на една компания се реализират чрез Ключовите й клиенти. Това прави ролята на Мениджъра Ключови Клиенти не само много отговорна, но и високо ценена от компаниите. Управлението на Ключовите клиенти е най-комплексното и най-търсеното търговско умение, а компаниите ясно осъзнават, че от хората на тази роля зависят устойчивите клиентски взаимоотношения.


Участниците преминават през 12 теми, организирани в 12 еднодневни модула. Чрез лекции на живо, видеа, ролеви игри и решаване на казуси, се симулират реални ситуации от ежедневието на Мениджъра Ключови Клиенти. Всеки модул завършва с предаването и оценяването на индивидуална проектна работа, която гарантира усвояването на необходимите знания по всяка от 12-те теми на Академията.